Jump to content

אבילוסית

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבילוסית

  1. לחולגי- אני מכירה את המוסך הזה, יש לנו רכב במשפחה שמטופל אצלם כחצי שנה. עדיין יש לי נטייה לא לסמוך, אבל אני חושבת שזה יקרה עם כל אחד. כנראה שאם לא מהם, האופציה היא לקנות מאדם שאני לא מכירה בכלל. מה אתה אומר? לאסף- הציעו לי 6500. כמה זמן היא אצלך? הרעידות התחילו אצלך? שמת לב לאיזו הידרדרות במצב הרכב כתוצאה מכך? אשמח לשמוע עוד תגובות.
  2. שלום לכולם! אני צריכה ייעוץ מקצועי לגבי רכב שאני מעוניינת לקנות. הרכב הוא דייהטסו שרייד מודל 93, מנוע 1300 אוטומט. הרכב יד שניה, עבר 150 אלף ק"מ. אני קונה אותו דרך מוסך ששם הוא היה מטופל ב5 השנים האחרונות, וכמובן שהובטח לי שמצבו המכני מצויין ולא יכול להיות טוב יותר. העניין הוא שכשהרכב בדרייב וברקס, הוא רועד חזק. במוסך טוענים שזה בלאי של התושבות אבל שאין שום בעיה ואפשר לנסוע ככה שנים. לא יודעת אם זה חשוב או לא, אם מעבירים לניוטרל זה מפסיק. מה דעתכם? בעייתי? סיבה לא לקנות את הרכב? חשוב לציין שחוץ מזה אני מאד מעוניינת בו, אני פשוט לא מבינה בכל העניין המכני... תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...