שלום,
ראיתי סוזוקי סוויפט סדאן, שנת 2001 , אוטומטי , 90000 ק"מ , יד שניה (יד שניה פרטית, יד ראשונה השכרה).
כמה שאלות, לאלו המבינים קצת יותר ממני, וככל הנראה מדובר ברוב...
אני מחפש רכב לטובת נסיעות יומיומיות בטווח נתניה כפר סבא, אך שגם אם יבוא לי פעם בחודשיים ליסוע לירושלים, או באר שבע, לא אצטרך אוטובוס...
1. איך האוטו בגדול?
2. האם תוספת תא המטען, מכבידה משמעותית למנוע ה- 1300, והאוטו מאבד את יתרונות הסוויפט הרגילה?
3. כפי שציינתי, יד ראשונה הייתה מהשכרה, כמה צריך להוריד מהמחירון?
4. מה תצרוכת הדלק של האוטו, האם העובדה שבסוויפט יש רק שלושה הילוכים גורמת לשתיית דלק גדולה יותר?
5. לאיזה קילומטרז' ממוצע מגיע הרכב הזה, במידה והוא מטופל טוב? ז"א, יהיה לי את השנתיים שלוש ליסוע בו?
תודה רבה.