Jump to content

galab

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של galab

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מעוניין לקנות פיאג'ו סי במצב נסיעה פחות משנה המראה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. נו לא יקום הקיבוצניק שנמאס לו מהפיאג'יו שלו וישמח לתת לי אותו
  3. דיברתי עם אסף השבוע ולדעתו מדובר בקרבורטור מצד שני מישהו שקצת מבין במנועים אמר לי שלדעתו זה הדינמו שלא נותן חשמל אולי למישהו פתרון
  4. אולי אתה יודע מאיפה אפשר להשיג חלקים אפילו פירוק
  5. שלום קניתי השבוע piaggio si נחמד ועשיתי עליו קצת עבודת ניקיון כולל ניקיון הקרבורטור קניתי שמן חדש ובנזין וכאשר רציתי להניע החמוד מניע לשניה וחצי ומת אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא אולי זה פלג אין לי מושג מה הבעיה ובנוסף אם יש למישהו חלקים חיצוניים לתרום או למכור במחירים זולים אני ישמח לשמוע גל
×
×
  • תוכן חדש...