שלום קניתי השבוע piaggio si נחמד ועשיתי עליו קצת עבודת ניקיון כולל ניקיון הקרבורטור קניתי שמן חדש ובנזין וכאשר רציתי להניע החמוד מניע לשניה וחצי ומת אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא אולי זה פלג אין לי מושג מה הבעיה ובנוסף אם יש למישהו חלקים חיצוניים לתרום או למכור במחירים זולים אני ישמח לשמוע
גל