שלום לכולם!
קניתי רכב אאודי A6 TDI שנת 01
מי שמכיר את הרכבים אולי יכול לעזור לי .
בסקאלה באמצע יש מין מחשב כזה או מסך בין המד טורים לקמ"ש
עכשיו האור דולק והכל אבל לא רואים כלום כאילו המסך הזה קיבל מכה.
אני לא מכיר את הרכב וביגלל זה אני לא יודע מה צריך להופיעה שמה .
וכמה זה יעלה לסדר את המסך הזה !
אשמח מאוד עם תוכלו לעזור לי