Jump to content

007omega

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 007omega

  1. צודק ..קוראים להם קלאס A. אני לא יודע באיזה רמה הם אבל
  2. אני ממליץ בחום על בית ספר לנהיגת דריפט בהונגריה חברת myway drifte ...ממש חוויה ,לא בשמיים מבחינת מחיר .
  3. ש"ח 7000 זה קצת יקר ,רוב הסיכויים שהם יעשו לך הנחה,או שכדי שתלחץ מישהו בצמפיון לקבל מחיר יותר טוב ...אני יודע שיש לצמפיון מתקין נוסף ,מישהו בבני ברק בשם שלומי או משהו כזה. בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...