Jump to content

reas0nnn

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של reas0nnn

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי חבר עם מאזדה 3 שנת 2005. הוא דפק אותה בטמבון האחורי ככה שיצאה המכה קצת החוצה ואיפה שיצא החוצה גם ירד הצבע ויש עוד שתי שריטות עמוקות קצת מעל למכה. עכשיו מישהו נכנס בוא ברברס על משהו כמו 8-10 קמ"ש. השאלה שלי היא כמה יעלה לו בערך לעשות פחחות וצבע למכה ולשריטות. ונדפק לו קצת החיישן רברס כמה בערך יעלה לתקן את זה. בבקשה תתנו טווח מחירים לעלות של המכה וטווח מחירים לעלות של החיישן רברס. תודה רבה רבה לעוזרים...
×
×
  • תוכן חדש...