Jump to content

roneltal

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של roneltal

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם. יש לי רנו סניק 2005 וביום רביעי התחילה תופעה מוזרה, כאשר אני מכבה את האוטו נורות החירום מהבהבים, ניסיתי לנתק את המינוס במצבר ולהחזיר ועדיין לא נפתרת התקלה. באוטו אין אזעקה, רק נעילה מרכזית מהשלט של הרכב וקודן. הייתי במרכז שירות של רנו ואמרו לי שייתכן שאיזה חיישן קיבל קורוזיה ולכן זה קורה אבל הם עדיין צריכים לבדוק ( לא היה להם זמן לטפל אז אמרו לי להגיע ביום אחר). האם מישהו נתקל בתופעה כזו? כמה בערך יעלה תיקון של הבעיה?. משהו נוסף- כאשר אני מניע את האוטו האורות חירום מפסיקים להבהב. אבל בלוח שעונים נדלקת נורה אדומה קבועה של האימובלייזר( הנורה שבד"כ מהבהבת שרכב כבוי). אשמח לשמוע את דעותיכם.
  2. שלום. לפני כשבועיים, קניתי את הרכב. ההתראה נדלקה לפני כשבוע דיברתי עם הסוכנות שקניתי ממנה את האוטו והם הסבירו לי שבגלל שהם מנתקים מצברים לתקופה ארוכה אז המחשב לפעמים "מתחרפן" . אציין שהנורה נכבית אחרי מספר ימים ונדלקת שוב לאחר מספר ימים נוספים. איך אני יודע בוודאות שRESET יפתור את הבעיה או שזה באמת תקלה בחיישן חמצן. יש לי אחריות לשלושה חודשים. ואני מפחד שאם אני יעשה RESET זה יעזור רק לתקופה קצרה ואז כבר ייגמר לי האחריות. נא עזרתכם...
×
×
  • תוכן חדש...