שלום לכולם.
יש לי רנו סניק 2005 וביום רביעי התחילה תופעה מוזרה, כאשר אני מכבה את האוטו נורות החירום מהבהבים, ניסיתי לנתק את המינוס במצבר ולהחזיר ועדיין לא נפתרת התקלה. באוטו אין אזעקה, רק נעילה מרכזית מהשלט של הרכב וקודן.
הייתי במרכז שירות של רנו ואמרו לי שייתכן שאיזה חיישן קיבל קורוזיה ולכן זה קורה אבל הם עדיין צריכים לבדוק ( לא היה להם זמן לטפל אז אמרו לי להגיע ביום אחר).
האם מישהו נתקל בתופעה כזו? כמה בערך יעלה תיקון של הבעיה?.
משהו נוסף- כאשר אני מניע את האוטו האורות חירום מפסיקים להבהב. אבל בלוח שעונים נדלקת נורה אדומה קבועה של האימובלייזר( הנורה שבד"כ מהבהבת שרכב כבוי).
אשמח לשמוע את דעותיכם.