היי,
יש לי שאלה:
האם כדאי לקנות קיה סיד עם רמת גימור משופרת ( EX אני חושב ) 2010 מן היבואן ב 91000 ( בגלל כל מיני הנחות ספציפיות לגבי )?
האם עלי לפחד שאין לזה שוק?
האם עלי לפחד שעוד 6 שנים היא לא תהיה אמינה?
האם עלי לפחד שמתישהו בעתיד עוד פעם לא יהיה יבואן ויהיה לי כל מיני בעיות כמו חלפים וכו' ( אגב כמה החלפים עולים היום? )?
איך תצרוכת הדלק במעשי?
האם בכלל אולי כדאי לי לקנות לאנסר 1500 ב- 105000 או i30 ב 100000?
אני הבנתי שהסיד הוא קפיצת מדרגה עבור קיה והוא אוטו טוב לכשעצמו ( 126 כ"ס עם גיר אוטומט 4 רגיל, תוכנן בשיתוף עם מהנדסים גרמנים בפרנקפורט, מיוצר בסלובקיה, חולק אותו פלטפורמה עם i30, ... ).
מי שמבין בנושא, אנא שיענה בהקדם כי זה דחוף.
תודה