Jump to content

elimas1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elimas1

  1. היי, יש לי שאלה: האם כדאי לקנות קיה סיד עם רמת גימור משופרת ( EX אני חושב ) 2010 מן היבואן ב 91000 ( בגלל כל מיני הנחות ספציפיות לגבי )? האם עלי לפחד שאין לזה שוק? האם עלי לפחד שעוד 6 שנים היא לא תהיה אמינה? האם עלי לפחד שמתישהו בעתיד עוד פעם לא יהיה יבואן ויהיה לי כל מיני בעיות כמו חלפים וכו' ( אגב כמה החלפים עולים היום? )? איך תצרוכת הדלק במעשי? האם בכלל אולי כדאי לי לקנות לאנסר 1500 ב- 105000 או i30 ב 100000? אני הבנתי שהסיד הוא קפיצת מדרגה עבור קיה והוא אוטו טוב לכשעצמו ( 126 כ"ס עם גיר אוטומט 4 רגיל, תוכנן בשיתוף עם מהנדסים גרמנים בפרנקפורט, מיוצר בסלובקיה, חולק אותו פלטפורמה עם i30, ... ). מי שמבין בנושא, אנא שיענה בהקדם כי זה דחוף. תודה
  2. שלום, אני חדש פה בפורום. יש לי שאלה: האם כדאי לקנות קיה סיד דגם משופר ( EX אני חושב ) 2010 ב - 91000 ( בגלל כל מיני הנחות וכו' )? האם עלי לפחד מזה שאין לו שוק? האם עלי לפחד שבעוד 6 שנים הרכב לא יהיה אמין כל כך? האם עלי לפחד שמתישהו בעתיד שוב לא יהיה יבואן בארץ ואני אתקל בבעיות כמו חלפים ( אגב כמה החלפים עולים היום? )? אני הבנתי שהרכב לכשעצמו הוא טוב בסגמנט שלו, האם זה נכון? בבקשה מי שמבין בנושא שיגיב מהר כי זה דחוף. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...