Jump to content

יאיר המהיר

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר המהיר

  1. תודה על כל התגובות, אנשים פה די תותחים (במיוחד אור .ס.- עוד רגע הסבר). במוסך הראשון שהלכתי אליו, אבחנו (בעזרת בדיקה ממוחשבת- לטענתם) שהבעיה היא בצילינדר 2- כנראה נדפק לגמרי בגלל חום גבוה. יצאתי מהמוסך הראשון שהלכתי אליו, זה שאיתר לי "תקלה" בראש מנוע וטען שצריך להחליף את כל המנוע, עניין פעוט של כ- 8000 ש"ח + שבוע שהרכב מושבת. הלכתי למוסך שני, שמצא בצורה ידנית (פתח איזה ארבע פתחים בחלק העליון של המנוע, הוציא שני פלאגים ובדק לחץ (יצא מעל (psi150) שיש בעיה בצילינדר 1 ו-2 ולדעתו הבעיה היא במזרקי הדלק- מלוכלכים או לא מגיבים לפקודות מהמחשב. עלות הטיפול: 2000 ש"ח חלפים + עבודה + מע"מ ורכב מושבת ליומיים. חוצמזה, הוא הכין אותי מראש שאם אחרי ההחלפה הבעיה עדיין תשאר, יכול להיות שהבעיה היא במחשב המנוע ואז העלות היא עוד 1800 ש"ח. באופן מוזר (כנראה שהוצאת הפלאגים עשתה משהו) כשיצאתי מהמוסך נעלמו הבעיות ונשארה רק נורת מנוע דולקת. הלכתי למוסך שלישי, הפעם למוסך מורשה ("הבירה" בירושלים), חיברו את הרכב למחשב, החליפו כוהל, סליל הצתה (כמו שאור אמר) ו- 4 פלאגים. שלוש שעות, 813 ש"ח (כן, אני יודע, השחילו אותי) והרכב נוסע מצויין. באופן הגון במיוחד, אמר המוסכניק מיוזמתו, שבדיעבד לא היה צריך להחליף פלאגים, אך כדי לשלול תקלות אחרות הוא היה צריך לעשות זאת. מה למדתי מכל הסיפור הזה: א. שאיתור תקלות הוא לחלוטין לא מדע מדוייק, צריך ושווה לעשות בירור מעמיק באינטרנט ובמספר מוסכים וללכת למוסך שמסוגל לעשות בדיקה ממוחשבת. ב. שהתווית של מוסכניקים שמשחילים לקוחות כמוני, שלא מבינים ברכב, קיימת ושהדרך להימנע ממנה היא ע"י עשיית סקר שוק בנושא תקלות ומחירים.
  2. טוב, הייתי אצל המוסכניק והוא אמר שהבעיה היא בראש מנוע - הוא התחמם בעבר וחלקים נמסו. לא נראה לי שזה קרה לאחרונה, לדעתי מד החום מעולם לא עבר את החצי אצלי. יכול להיות שזה קרה בעבר (אצל הבעלים הקודם) ורק עכשיו הבעיה צצה? האם יכול להיות שהמכון בו לקחתי את הרכב לבדיקה לפני קנייה לא עלה על זה? מה העלות של תיקון כזה - החלפת ראש מנוע? תודה
  3. המון תודה על העזרה
  4. יכול להיות שלבעיה שיש לי יש קשר לנוזל/מיכל עיבוי?
  5. שלום, ברשותנו פורד פוקוס 2002, 111000 ק"מ. לאחרונה בזמן ההתנעה, למשך כחצי דקה, סל"ד המנוע היה לא סדיר- נע ונד סביב ה- 1000 ואחרי כחצי דקה הסתדר.היום אותו דבר (כמובן מזגן כמעט במלוא העוצמה), רק שאחרי כמה דקות הגעתי לרמזור (בעליה קלה), אור ירוק, רוצה להתחיל לסוע- הרכב רועד קלות, הסל"ד צונח והמנוע כבה. הצלחתי להתניע (+מזגן), אולם כל פעם שבלמתי- הרכב התחיל לרעוד עד שכיביתי את המזגן. וכך נסעתי מספר דקות: נסיעה, כיבוי מזגן, בלימה. באיזה שהוא שלב נורית מנוע נדלקה קבוע. אשמח לדעת מספר דברים: א. מה הבעיה? ב. האם יש בירושלים מוסך מומלץ המטפל בבעיה? ג. כמה זה אמור לעלות לי? המון תודה על העזרה, יאיר
  6. תודה רבה. המחיר הנדרש הוא בערך 1500 מתחת למחירון.. לפי הבוחן, הפגיעה בשלדה קשורה כנראה לחניה ולא לתאונה (הוא ייחס לכך משמעות נמוכה). האם מישהו יודע כמה בערך עולה להחליף מנגנון של חלונות אחוריים?
  7. שלום לכולם, לקחנו את הרכב הנ"ל לבדיקה בדינמומטר, ואלו (חלק) מתוצאות הבדיקה. נשמח אם מישהו יוכל לעזור לנו לפענח אותם: מנוע, מערכת קירור- קורוזיה בצינורות ואביזרי קירור, טיפול במערכת קירור/נוזל קירור, סיבובי מנוע לא יציבים- בנסיעה לאחור טורים תקועים גבוה. סרן קדמי ומערכת היגוי- לבדוק/לתקן זוויות במתלה קידמי, נקישה במסרק הגה. שילדת מרכב- הבודק תיאר את הפגיעה כ"קצה שילדה" (ימני קידמי). צמיגים- צמיגים לא זהים. העברת כח- שילוב מאוחר/דרוש סריקה וכיוון ממוחשבת ולחזור לבדיקה, נקישות בשילוב/החלפה. חלונות- חלונות אחוריים לא עובדים: כשמנסים להוריד, נשמעת נקישה (כאילו נסגר מעגל חשמלי) אך החלונות לא יורדים. פרטים נוספים: 110000 קילומטרז', יד ראשונה, פרטי, בשנים האחרונות לא טופל במוסך מורשה. נשמח לדעת מה דעתכם. האם כדאי לרכוש את הרכב? באיזה מחיר (מחירון יותר/פחות)? תודה לכל העוזרים, יאיר
×
×
  • תוכן חדש...