Jump to content

רוני1972

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוני1972

  1. שיחקת אותה. תודה.
  2. סבבה, תודה. כתבת שאתם קונים מאלבר. יש לך איש קשר שם שאפשר לסמוך עליו שלא "ימרח" אותי?
  3. גם אני שמעתי שלא כדאי לגעת בהשכרה. השאלה היא באיזה מחיר. אמרו לי שלא כדאי באלבר (גם הייתה עליהם הכתבה בערוץ 10 על זה שהם לא מחזירים דמי קדימה אם אני מתחרט). המליצו לי על אוויס כי הם ספקים של המון חברות הייטק ששומרות על המכוניות, והם גם נותנים שנתיים אחריות. הבחור באוויס (בסניף בבורסה ברמת גן) אמר שאצלהם ההבדל במחיר בין השכרה וליסינג הוא 7-8 אחוזים. שזה נראה לי משמעותי. אם אני מקבל כזה הבדל, והבדיקה של הרכב (שאני אעשה בעצמי, אתה צודק שלא צריך לסמוך על הבדיקות שלהם) יוצאת בסדר - זה כדאי?
  4. שלום אני משתמש חדש, עומד לרכוש רכב למשפחה, וחבר לעבודה ייעץ לי להיכנס לכאן ולבדוק על קניית רכב מליסינג. אני מחפש מאזדה 3 מודל 2007-2008. התקציב שלי מאפשר לי לקנות או מטרייד אין או מחברת השכרה וליסינג (או שאקנה מפרטי אבל ממודלים נמוכים יותר, מה שאני לא רוצה). ראיתי את המבצע של באדג'ט לקניית מאזדה 3 מודל 2007, אבל הבנתי שרוב המכוניות שלהם הן מהשכרה. בדקתי גם באוויס - להם יש גם מהשכרה וגם מליסינג, במחיר קצת יותר גבוה. באדג'ט ניסו לשכנע אותי שהשכרה יותר טוב מליסינג, כי האוטו נבדק כל שבוע - שבועיים כשהוא חוזר מהשכרה. באוויס אמרו שגם לליסינג וגם להשכרה יש יתרונות ויש חסרונות (מחיר, מספר נהגים, קילומטרז' ממוצע שנתי וכו'). בקיצור - יצאתי מבולבל. האם ההבדל במחיר בין ליסינג ובין השכרה שווה את ההבדל באיכות? או במילים אחרות - באיזה הבדל מחירים שווה לי לקנות מהשכרה? תודה רוני.
×
×
  • תוכן חדש...