שלום
אני משתמש חדש, עומד לרכוש רכב למשפחה, וחבר לעבודה ייעץ לי להיכנס לכאן ולבדוק על קניית רכב מליסינג.
אני מחפש מאזדה 3 מודל 2007-2008. התקציב שלי מאפשר לי לקנות או מטרייד אין או מחברת השכרה וליסינג (או שאקנה מפרטי אבל ממודלים נמוכים יותר, מה שאני לא רוצה). ראיתי את המבצע של באדג'ט לקניית מאזדה 3 מודל 2007, אבל הבנתי שרוב המכוניות שלהם הן מהשכרה. בדקתי גם באוויס - להם יש גם מהשכרה וגם מליסינג, במחיר קצת יותר גבוה. באדג'ט ניסו לשכנע אותי שהשכרה יותר טוב מליסינג, כי האוטו נבדק כל שבוע - שבועיים כשהוא חוזר מהשכרה. באוויס אמרו שגם לליסינג וגם להשכרה יש יתרונות ויש חסרונות (מחיר, מספר נהגים, קילומטרז' ממוצע שנתי וכו'). בקיצור - יצאתי מבולבל.
האם ההבדל במחיר בין ליסינג ובין השכרה שווה את ההבדל באיכות? או במילים אחרות - באיזה הבדל מחירים שווה לי לקנות מהשכרה?
תודה
רוני.