Jump to content

yoolich

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של yoolich

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חשבתי לפתוח נושא דומה על סיאט איביזה 2002, אבל אני כבר אתפוס טרמפ על האשכול הזה. רציתי לשמוע חוות דעת על האוטו, מבחינת אמינות בעיקר. המחיר שלו(בסביבות ה30K) סביר לחלוטין, אבל העובדה שהוא אירופאי ולא יפני מרתיע אותי מאוד לקנות אותו בשל פחד מטיפולים תכופים מדי וכו'. אשמח לשמוע חוות דעת על האוטו בנושא הזה בעיקר, ובכלל מה אתם חושבים על האוטו.
×
×
  • תוכן חדש...