שלום לכולם!!!
אני רוצה לקנות פיאט פונטו ספייס שנת 2001, sx 1.3, ידני, יד 3, עשתה 182,000, ידיים פרטיות, 14,000 ש"ח.
הבעיה היחידה היא שהמנוע הוחלף. בעל הרכב טוען שזה מנוע חדש לגמרי מהניילון, שנת 2003.
האם מומלץ לקנות רכב שהוחלף לו המנוע למנוע חדש???
איך אני יכולה לוודא שהמנוע באמת חדש מהניילון כפי שהוא טוען??
האם יש עוד דברים שאני צריכה לבדוק בקשר למנוע???
תודה על התשובות!!!