רציתי לקנות פיגיו 206 XS בחודש-חודשיים הקרובים ומצאתי מודעה של רכב עם טסט עד 2010-07.
לא היה לי אף פעם רכב ואני לא כל כך יודע כמה עולה לעבור טסט אפילו אם הרכב יוצא בסדר ולא צריך תיקונים.
האם תוכלו ליעץ עד כמה זה כדי לקנות רכב כזה או שלוותר מראש ולחפש אחר?
האם אפשר לדרוש מבעל הרכב לעבור טסט ביחד לפני הזמן (2010-07) ואם יוצאים תיקונים אז שיתקן אותם או משהו בסגנון?