הציעו לי לקנות סיטרואן קסרה אוטומט, שנת 98, יד 2 עם 111 אלף. אני צריכה את הרכב לעבודה של סוכן מכירות, כלומר לנסיעות ארוכות, ממוצע של כ-800 ק"מ בשבוע.
האם לדעתכם הרכב הזה יהיה טוב לצורך זה? אני חוששת מהשם הלא כל כך מוצלח של הסיטרואן הישנות ובאופן כללי שהרכב ישן.
אם יש לכם המלצות לרכבים אחרים, אוטומטים, שיותר מתאימים לצרכים אלו עד מחיר של 8 אלף, אשמח לשמוע.
תודה