טוב אז ככה שלום לכולם אני חדש פה... אתמול הבאתי פגרו קינג קצרה 2001 היום אני נוסע חבר עם אוטו מאחורה מתקשר אלי אומר לי מור עצור בצד האוטו שלך מעשן רצח אני עוצר האוטו לא מפסיק לקרטע היסתכלתי על חום מנוע על מים ברדיאטור על נורה של שמן כלום אין כלום אין שום מנורה שמראה לי שמשהו לא בסדר נסעתי לאט לבית אני מרגיש שהאוטו לא סוחב טוב בכלל ושאני נותן לחיצה יוצא עשן לבן ויש לו ריח שמזכיר קצת צמיד שרוף... אני חייב עזרה ואני מבקש לא סתם רק מי שבאמת יודע תודה רמה רבה מראש לכל מי שיעזור לי... (אתם לא צריכים להגיד לי אני לוקח אותו למוסך אבל אני רוצה ליראות בנתיים מה הכיוון כאילו מה זה יכול להיות אני לא ממש מבין בזה ומה שעלה לי בראש זה רינגים)