Jump to content

uzi_al

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי uzi_al

  1. שלום רב, ברשותי פונטו ספייס 2003 נפח 1250 סמ"ק. לרכב אין שעון חום מנוע. השגתי שעון חשמלי ויונית מתאימה ויש ברשותי הידע לחבר אותה ברכב. רציתי לדעת היכן ממוקם חיישן החום הקיים כיום (שמספק אותו למחשב הרכב). אני רוצה להרכיב מפצל T ולהתקין את היונית שהבאתי. האם יש רעיונות איזה מיקום הכי טוב להתקין (כמובן עם קדח קיים במנוע) את יונית החום של שעון החום? תודה מראש על העזרה..
  2. כמה אמור לעלות? יש המלצה למוסך בצפון?
  3. שלום לכולם, גולף 2003 אוטומטית, 1600 בנזין, 210k ק"מ, הגיר שופץ בעבר ב 120k ק"מ ב 6000 ש"ח במכון גירים והתופעה ברכב כדלהלן: כשאני מכניס הילוך ממצב N ל D יש כמה שניות של השהיה עד שהגיר משתלב (אני מבחין בירידה בסל"ד מנוע). במהלך נסיעה כאשר הגיר מתחלף מהילוך שלישי לרביעי הסל"ד עולה והתאוצה של הרכב מינורית (כמו החלקת הילוך). החלפת ההילוכים לא טובה- לפעמים הילוך מתחלף ושוב תופעה של החלקה וככל שעובר הזמן הנושא מחמיר. המנורה הצהובה בלוח המחוונים נדלקת בבדיקת מחשב במוסך המורשה אמרו לי שהטורק "עייף". בקבלה של שיפוץ הגיר בעבר חוייבתי על טורבינה שזה חלק מהטורק ולכן לדעתי מכון הגירים הצהיר על שיפוץ גיר כשבפועל שיפץ רק טורק. האם כדאי להחליף טורק בלבד (אשר זול יותר משמעותית) או ללכת על שיפוץ גיר? אולי זו לא התקלה וזה משהו אחר?
×
×
  • תוכן חדש...