שלום לכולם,
גולף 2003 אוטומטית, 1600 בנזין, 210k ק"מ, הגיר שופץ בעבר ב 120k ק"מ ב 6000 ש"ח במכון גירים והתופעה ברכב כדלהלן:
כשאני מכניס הילוך ממצב N ל D יש כמה שניות של השהיה עד שהגיר משתלב (אני מבחין בירידה בסל"ד מנוע).
במהלך נסיעה כאשר הגיר מתחלף מהילוך שלישי לרביעי הסל"ד עולה והתאוצה של הרכב מינורית (כמו החלקת הילוך).
החלפת ההילוכים לא טובה- לפעמים הילוך מתחלף ושוב תופעה של החלקה וככל שעובר הזמן הנושא מחמיר.
המנורה הצהובה בלוח המחוונים נדלקת בבדיקת מחשב במוסך המורשה אמרו לי שהטורק "עייף".
בקבלה של שיפוץ הגיר בעבר חוייבתי על טורבינה שזה חלק מהטורק ולכן לדעתי מכון הגירים הצהיר על שיפוץ גיר כשבפועל שיפץ רק טורק.
האם כדאי להחליף טורק בלבד (אשר זול יותר משמעותית) או ללכת על שיפוץ גיר?
אולי זו לא התקלה וזה משהו אחר?