ב"ה
1. אנחנו משפחה צעירה עם ילדים ומחפשים להחליף את הרכב הישן (אופל קורסה) לרכב יותר מרווח - עדיף סטיישן.
נשמח לשמוע המלצה על רכב טוב וחסכוני בדלק עד בערך 15,000 ש"ח.
2. ראינו רכב יונאי לנטרה 99 עם מערכת גז - מישהו יודע משהו על כדאיות תדלוק בגז בכלל וברכב הנ"ל בפרט?
תודה, וה' יברך את כולכם.