כמו שציינתי 106 XSI שנת 95', 1600 סמ"ק, יד חמישית צבע אפור, 173,000 ק"מ
הרכב נמצא ברשותי חצי שנה ואני מוכר אותו עקב קבלת רכב מההורים.
הרכב שמור מאוד ומטופל בחברה - לפני כחודש וחצי עבר טיפול גדול הכולל שיפוץ ראש מנוע,
החלפת רצועת טיימינג, ברקסים, ניקוי רדיאטור, ונטה חדשה ועוד...
הכל כמובן עובד ברכב - מזגן, סאן רופ, חלונות חשמל, נעילה מרכזית....
אני השקעתי את הנשמה ברכב - קניתי אותו מקורי לחלוטין כשחצי מהדברים לא עבדו בו
וסידרתי הכל - כל היישור קו עלה לי קרוב ל- 10,000 ש"ח.
תוספות שיש לרכב - קוויק שיפט, צ'יפ, פילטר פתוח, אגזוז לחץ, מערכת SONY חדשה
עם שני קומפוננטים חדשים של "לייטנינג אודיו" מקדימה ועוד שניים 6X9" מאחורה.
לפרטים נוספים ולא סתם לילדים משועממים שרוצים סיבוב - 052-5202686