Jump to content

dsinai

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של dsinai

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני לא יודע מה יש להם מהרכ שלי אבל זאת כבר הפעם השלישית ששוברים לי מראה ברכב, פעם שברו את המראה השמאלית והשאירו אותה תלויה, אחרי זה גנבו לי את הימנית ועכשיו לקחו את החלק הפנימי של השמאלית (הפלסטיק שכולל את הזכוכית). מישהו יודע איפה אפשר למצוא מראה חלופית זולה? תודה דורון
×
×
  • תוכן חדש...