שלום לכולם,
לפני הכל אני רוצה לציין שמדובר על בן אדם יקר ומשפחה מדהימה.
אני אשמש כאיש קשר של הפורום ואנסה כמיטב יכולתי לענות על שאלות ולספק מידע.
בנוגע לשאלות ששאלו:
כרגע מדובר רק על o+, זאת תרומה של כדוריות דם לבנות זה קצת שונה מתרומה רגילה.
כל תהליך התרומה מתבצע רק בהדסה, לצערינו לא מתאפשר כרגע לבצע את התהליך במקום אחר.
תודה רבה לכולם.