Jump to content

imshlomi

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי imshlomi

  1. צריך עזרה הנתונים: עושה 30000 ק"מ בשנה, הוצאתי 18000 ש"ח על דלק, יש לי סובארו אימפרזה שנת 2000 במצב מצויין עושה 1 ל10. מחפש לחסוך בהוצאות. חייב רכב די גדול יש ילדה ועוד אחד/ת בדרך, כלב ועוד ציודים שתמיד יש באוטו. ההתלבטות היא בין רכב בנזין אחר או לעבור לדיזל, ברלינגו. אם אפשר גם לקבל מידע על הוצאות של רכב דיזל, ביטוחים, תיקונים וכו', ברלינגו ספציפית. מחיר עד 35K. תודה תודה תודה. קצת אבוד.
×
×
  • תוכן חדש...