Jump to content

mnio

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mnio

  1. טוב חבר'ה תודה לכל העוזרים אבל בסוף אין מנוס והחלפתי סטרטר הקודם היה גמור לגמריי שוב תודה
  2. תודה אני ינסה את ההצעות שרשמתם ואם אני לא יצליח אני נחליף סטרטר
  3. מצ"ב תמונה האם מישהו יכול להסביר לי איך להתניע דרך החוטים או להסביר איך מכינים הנעה עם כפתור רק כדי שאני לא יצטרך להזמין גרר למוסך/או לחסוך את ההוצאה תודה מראש לעוזרים
  4. יש חשמל,גם ניסיתי לפני זה להתניע עם כבלים פשוט אין סטרטר
  5. שלום לכולם יש לי דייהו סופר רייסר 96 אוטומט ולצערי הרכב לא מניע אין סטרטר בכלל האם מישהו יכול להסביר איך לעקוף את הסטרטר ע"י כפתור? תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...