יש לי הצעה לסיטרואן ברלינגו סולר מנוע 2000 טורבו 98 כח HI שנת 2006 יד ראשונה
עשתה 190000 ק"מ מחיר 30000 ש"ח לא עברה תאונות בהתחשב שהמנוע בסדר
האם זה משתלם לצרכים שלי
הצרכים שלי הם סידורים/עבודה בעיר וטיולים בסופי שבוע צפון דרום ירושליים וכו
אני מהמרכז (חולון)
או עדיף רכב אחר
בתקציב עד 15K (זה היה התקציב הראשוני שלי)
קטן וחסכוני שיעמוד בתנאים
ועוד שאלה קטנה האם יש קנס שנתי לאדם פרטי עם רכב דיזל
אשמח לעזרתכם כי זה רכב ראשון שלי ואין לי מושג ירוק מה קונים