יש לי פורד פוקוס מודל 2007
קבלתי אותה עם הרדיו דיסק מהחברה שהוא בילט אין (6000CD )
עכשיו הוא מחובר גם למחשב הרכב ולשעון.
האם יש אפשרות להחליף אותו מבלי לפגוע בשעון ובמחשב הרכב ?
מעוניין גם לקבל ממכם ייעוץ לגבי מכשירי רדיו דיסק עם בלוטוס שיסתנכרנו לי עם הפלא
ושישבו לי במקום של הרדיו דיסק המקורי ויתפסו את אותו המקום, אני לא מעוניין במכשירים הרגילים.