Jump to content

shalom_19

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shalom_19

  1. יש לי פורד פוקוס מודל 2007 קבלתי אותה עם הרדיו דיסק מהחברה שהוא בילט אין (6000CD ) עכשיו הוא מחובר גם למחשב הרכב ולשעון. האם יש אפשרות להחליף אותו מבלי לפגוע בשעון ובמחשב הרכב ? מעוניין גם לקבל ממכם ייעוץ לגבי מכשירי רדיו דיסק עם בלוטוס שיסתנכרנו לי עם הפלא ושישבו לי במקום של הרדיו דיסק המקורי ויתפסו את אותו המקום, אני לא מעוניין במכשירים הרגילים.
×
×
  • תוכן חדש...