Jump to content

gumisport

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gumisport

  1. עזרה, מישהו ....?
  2. שלום, ברצוני לתכנת קוד חדש (יש ברשותי את הקוד הישן,כמובן). הקודן, מסוג "תמנון-2" של רב בריח. האם ההוראות, זהות לאלו של "הינשוף" ? אם לא אשמח לעזרה. תודה !
×
×
  • תוכן חדש...