היי, נתקלתי בכמה תמונות של פיג'ו 207 דגם 2010 עם גריל קדמי מאד יפה בצבע כרום, הגדילו את התמונות של המכונית השחורה כאן כדי לראות:
http://www.netcarshow.com/peugeot/2010-207
(ממליץ להגדיל את התמונות לגודל 1600x1200, אז רואים את הגריל בצורה יפה)
הגריל הכסוף נראה לי שונה מאד מהגריל השחור (והלא ממש אסטטי) ברכבים דומים שיצא לי לראות, האם בקניית 207 חדשה יש אופצייה לבחור בין גריל רגיל לגריל מצופה כרום? האם ניתן להזמין גריל כזה מהחברה, מה עלותו ועד כמה קשה להרכיב אותו במכונית במקום הגריל הקיים?
תודה מראש.