מצטרף להתלבטות.
מפתה אותי מאוד ללכת על הגרנדלנד דרך המבצע של חבר (12000 שקל הנחה על דגם הבסיס) שזולה משמעותית לעומת ה 3008 (שגם במבצע של חבר)
רק חושש מאבדן הערך של אופל לאחר 3 שנים.
החלפתי מצבר במאזדה 3 שלי ולאחר ההחלפה הדיבורית שלי,בלוטות',מסוג ג'אטי, תקועה במצב שבו השלט המצורף אליה
נמצא במצב שכל האורות דולקים גם שהאוטו נעול והמפתח מחוץ לסוויצ'
כמו כן הדיבורית לא עובדת ולא מזהה את הסלולאר הקבוע שלי
אשמח אם למישהו יש רעיון כיצד לאתחל אותה, או כל פיתרון אחר לבעיה