ברשותי טילון ICM מודל 1973 שהיה יד ראשונה.
לצערי לא העברתי בעלות מפני שאין לרכב טסט, אבל יש לי עדיין אפשרות לעשות זאת.
הטילון במצב מכני מצויין, חיצונית הוא דורש צביעה אבל מצבו הכללי מצויין.
אני מעוניין למכור אותו, אך אין לי מושג כמה לדרוש.
מבקש לברר מה סדר גודל של מחיר שעלי לדרוש.
האם חובה שיהיו ניירות, או שניתן למכור אותו גם כך?
תודה לעונים.