האם מותר להוסיף עוד פרמתר בבדיקות השגרתיות בטסט
ואם כן למה לא מפרסימים לפני הגישה לטסט
ובנוסף לכל איך מורידים את רמתHC במכוניות ישנות
ואם משהוא יכול להסביר מה זה ואיך הוא פוגע באיכות הסביבה
יש לי פאסאט שנת 90 כל שנה ןעוברת טסט מכה ראשונה
אבל השנה לא עברה בגלל משהוא חדש שלא הכרתי והוא HC גבוהה
בבדיקת הגזים במנוע
רציתי לדעת מה זה HC ואיך מורידים את זה באוטו ישן