Jump to content

eliz_22

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eliz_22

  1. הי, אני מחפש לקנות מכונית לא חדשה שנות ה 2000+ חשוב לי שיהיה מקום מאחורה חסכונית בדלק פחות או יותר וטיפולים לא יקרים. בעיקר אוטו שיהיה כיף לנסוע בו ולא יהיה ממש יקר. יש אנשים שהמליצו לי על פיאט פונטו ורבים אחרים פסלו את המכונית. התקציב שלי עומד בין 20-27K כרגע שמתי עין על: פיאט פונטו\פולקסוון בורה\אופל אסטרה\וקטרה\קורסה . לא פוסל גם מכונית אחרת או משהו ואם יש לך עצה אז סבבה.....
×
×
  • תוכן חדש...