Jump to content

SeaMan123

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SeaMan123

  1. תודה רבה על התגובה, תוכל לתת לי פרטים ליצירת קשר עם בית הספר?
  2. קניתי דיבורית לאייפון והיא נהרסה לי אחרי שלושה ימים מסיבה לא ברורה.. כדאי להשקיע באחת כזו גם אם זה דורש עוד קצת כסף...
  3. קודם כל אני חדש פה, קוראים לי רן אני גר בהוד השרון, אוהב מאוד לדוג וכמובן מתעניין במכוניות. עכשיו לנושא המקורי: מישהו יכול להסביר לי איזה גוף אחראי על הרשיונות האלה? איך עובד כל העניין הזה ולכמה זמן תקף הרשיון, כמה עולה ומה צריך לעשות כדי לחדשו? הקורס הכי טוב שנראה לי שמצאתי עולה 1700 שקל ורשום שם שניתן לעשות את הקורס ביום אחד (נשמע נחמד ביותר ולא יקר מידי אבל בכל זאת אני רוצה חוות דעת על המחיר כי אין לי שום פרופורציה בנושא) אם מישהו יוכל לתת לי חוות דעת על הקורס הנ"ל ו/או להמליץ לי על יותר טוב או זול יותר אני אודה לו מאוד. הקורס שמצאתי השארתי את הפטים שלי בטח לא חזרו אלי עדיין בגלל החג... אם אוכל לקבל מידע לגבי כלי מתאים למתחילים אודה לכם מאוד.
×
×
  • תוכן חדש...