Jump to content

avicohen33

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avicohen33

  1. הייתי במורשה, הם בדקו את המחשב, אמרו שהם רואים רק בעיה במצבר וחוץ מזה הכל בסדר. הם לא ניסו אפילו להבין מה הבעיה מעבר לזה. נסעתי לאוטו דיפו, ושם אמרו לי שהמצבר פשוט ישן ולא כזה חזק. אבל לפי דעתם זאת לא הבעיה ומצבר חדש פשוט ישפר את המצב, אבל הבעיה לא בו, אז לא החלפתי את המצבר. אני חושב לפנות לחשמלאי שיבדוק אם זה באימובילייזראו זלגית זרם כמו שאמרו לי שיכול להיות באוטו דיפו.
  2. רונן, תוכל להגיד בבקשה מה הבעיה? כי אני גם בעל ניסן פרימרה 2003, וגם לי יש בעיות בהתנעה, קצת שונות משלך אבל בכללי דומה. אצלי פשוט האוטו במשך כמה חודשים התניעה מניסיון שני, עד שהפעם אחת לא התניע. חשמלאי של הגרר החליט שזה סטארטר. במוסך מורשה בדקו והחליטו בעצמם שזה סטארטר, אחרי שידרוגו של הסטארט לקחתי את הרכב, נסעתי במשך שבועיים, ואז אחרי שהרכב לא נסע 3 ימים הוא עוד הפעם סירב להתניע. חשמלאי של הגרר בדק את הפלאגים, את ההזרקת דלק, חיבר מצבר למצבר שלי והרכב עדיין לא הניע, ביצע בדיקת מחשב כללית וגם לא מצא שום בעיה. ופתאום הרכב כן הניע, אז נסעתי למוסך מורשה, שם ביצעו בדיקת מחשב מלאה והחליטו שהמצבר שלי חלש, וחוץ מזה הכל בסדר. לפי דעתי זה לא בעית מצבר, כי כשהחשמלאי חיבר את המצבר שלו אז האוטו עדיין לא הניע, אבל אני לא מבין כלום, ככה שזו דעתי הלא מקצועית האישית. מה הייתה הבעיה אצלך? איך מצאו אותה ואיך טיפלו בה? כמובן למי שיש רעיונות נוספים אני אסמך לקרוא אותם. כי אחרי ששילמתי 1500 שח על סטארטר, לשלם עוד 600+ שח על מצבר ועדיין לחשוב שמתישהו הרכב לא יניע, לא כל כך מתאים לי. תודה מראש
  3. היי, קניתי לא מזמן ניסאן פרימרה 2003, ולא קילבתי איתו לא ספר שירות ולא ספר נהג, את הספר נהג מצאתי באתר הרשמי של ניסאן, אבל אין שם שום מידע על טיפולים שהרכב צריך לעבור. וקראתי שזה נמצא בחוברת שירות האחריות. למישהו יש אולי את הסריקה של הספר או לפחות של הפירוט מה כולל הטיפול המרגיל והמורחב. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...