Jump to content

mimyaniv

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של mimyaniv

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מצטער על ההקפצה פשוט אני חיב לדעת אם מה לעשות כי אני אמור לצאת לנסיעה הארוכה עם ההרכב והוא עדיין עם אחריות
  2. שלום לכולם אני די חדש פה קניתי לא מזמן פיגו 307 אוטומטית שנת 2005 מנוע 2.0 ויש לי תופעה מוזרה שאני עומד ברמזור על מצב דרייב ולוחץ ברקס הכול בסדר אין רעידות והטורים בסדר אך שאני מדליק את המזגן הטורים משחקים ויורדים מתחת ל 10 אלף וחוזרים וישנם רעידות . השאלה מה ניתן לעשות ואם מדובר בבעיה במחשב הרכב ושאלה השניה היא ובדקתי מים והכול תקין לא משנה כמה זמן אני נוסע עם הרכב ובמיוחד לא במאמץ אלה בעיר אחרי 7 דקות חום מנוע הרכב מגיע ל 100 ממש קו מתחת לאדום ללא מזגן ללא כלום ומאוררים מתחילים לעבוד השאלה שלי האם זה נורמלי שהרכב מתחמם ככה כי זה ממש מוזר ממש אחרי נסיעה של 7 דקות לפי יום הרכב אני מרגיש שנסעתי שעה אני פשוט מפחד לשורף מנוע תודה אשמח לעזרה
×
×
  • תוכן חדש...