שלום לכולם אני די חדש פה
קניתי לא מזמן פיגו 307 אוטומטית שנת 2005 מנוע 2.0 ויש לי תופעה מוזרה
שאני עומד ברמזור על מצב דרייב ולוחץ ברקס הכול בסדר אין רעידות והטורים בסדר אך שאני מדליק את המזגן
הטורים משחקים ויורדים מתחת ל 10 אלף וחוזרים וישנם רעידות .
השאלה מה ניתן לעשות ואם מדובר בבעיה במחשב הרכב
ושאלה השניה היא ובדקתי מים והכול תקין לא משנה כמה זמן אני נוסע עם הרכב ובמיוחד לא במאמץ אלה בעיר אחרי 7 דקות
חום מנוע הרכב מגיע ל 100 ממש קו מתחת לאדום ללא מזגן ללא כלום ומאוררים מתחילים לעבוד
השאלה שלי האם זה נורמלי שהרכב מתחמם ככה כי זה ממש מוזר
ממש אחרי נסיעה של 7 דקות לפי יום הרכב אני מרגיש שנסעתי שעה אני פשוט מפחד לשורף מנוע
תודה אשמח לעזרה