Jump to content

arielman22

  • פרסום הודעות

    16
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות arielman22

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. הבנתי. אז השימוש עצמו משמש לנסיעה בשיפועים. חבל שלא מציינים את זה בחוברת
  2. asix, אני קיבלתי רכב שנת 2020 לפני חודש ויש מנופים מאחורי ההגה. מהתשובות פה, אני מניח שהשימוש הוא בשביל ירידות... מה שכן לא מובן לי למה יש 4 מצבים ולא הסתפקו במצב אחד
  3. ממה שאני מבין, מערכת הבלימה הרגנרטיבית טובה בעיקר לירידות כאשר רוצים לחסוך לחיצות חוזרות ונשנות על הברקס (מעין שדרוג למה שהיה פעם הילוך 1 ו 2 ברכבי אוטומט). כל עוד נוסעים בפקקים או נסיעה ישירה ארוכה, אפשר להשתמש בבקרת שיוט אדפטיבית. HAVING SAID THAT, נתקלתי בסרטון הבא, שמישהו באנגליה משתמש בזה בנסיעה בדרכי עפר. מישהו יכול להסביר לי למה הוא השתמש בזה כאן?
  4. במצב של פקק עדיף להשתמש במערכת שיוט אדפטיבית, שיודעת להגיע לעצירה מלאה לבד. לכן לא כ"כ מובן לי מתי צריך להשתמש באופציה הזו...
  5. אז למה יש 4 דרגות בעצם? ולפי מה שאתה אומר, זה מתאים רק לירידות ארוכות, ואין בזה שימוש בנסיעה יומיומית?
  6. ממה שהבנתי, המנופי הבקרה מאחורי גלגל ההגה מאפשרים ארבע רמות שליטה בבלימה הרגנרטיבית, אבל לא מבין את אופן השימוש והאם נחוץ ברמת היום יום. אני לרוב משתמש במערכת שיוט אדפטיבית.
  7. אשמח לדעת חוות דעת של חברי הפורום לסיאט אטקה 2020 והיתרונות/חסרונות מול יונדאי איוניק 2020. מדובר על ליסינג פרטי, כאשר הפער במחיר בערך 100 שקל. חשוב לי לדעת בעיקר מבחינת הצריכת דלק (באופן כללי נוטה יותר לסיאט מבחינת נוחות). כמה זה משמעותי?
  8. טוב, לאחר מספר בירורים, אלה המסקנות: 1. הדיל הכי טוב שקיבלתי עבור קיה סיד סטיישן יד 2 עם 0 ק"מ זה 105.5K כולל אגרות רישוי, כאשר אצל היבואן המחיר הוא 126.5K כולל אגרות רישוי. משמע ישנה הנחה של 21K, שזה משקף הנחה של 16.5%. 2. הדיל הכי טוב שקיבלתי עבור I30 סטיישן יד 2 עם 0 ק"מ זה 113K. כרגע נראה לי שהאופציה הזו ירדה מהפרק לנוכח ההפרש מהסיד. 3. לגבי טויטה אוריס סטיישן קיבלתי רק הצעה אחת קונקרטית של 131K כולל אגרות כאשר אני נחשב יד 1 (אצל היבואן עולה סביב ה 135K). 4. לגבי יד 2 יש מגוון הצעות לרכבים של הסיד וה I30, ולכן אפרט רק שלוש מהם. הראשונה היא סיד ו I30 עם 65,000 ק"מ שנת 2013 ב 78K. הש
  9. תודה על הטיפים. המאמר שלך מצויין. אם לסכם אותו ב 3 נקודות: • תמיד כדאי לבדוק מה המחיר בפועל אצל היבואן אחרי מו"מ ולשים לב שהגרסאות להשוואה זהות • מחירוני הרכב המשומש משקללים הורדה של 8-10% בעת המכירה לרכב שנקנה מליסינג 0 ק"מ. צריך לקחת את זה בחשבון בעת חישוב כדאיות העסקה. • חשוב לבדוק מה תאריך העליה לכביש של הרכב המוצע בעסקת הליסינג 0 ק"מ (מהתאריך הזה האחריות נכנסת לתוקף וגם זה משפיע על מחיר המכירה בהמשך). בכל מקרה שבוע הבא אני הולך לכמה חברות ליסינג ויבואנים ובודק לגבי הדגמים הבאים: יונאי i30 SW, קיה סיד סטיישן (שאגב כרגע במוטו דיל אני רואה אותה ב 104900), ו Toyota Auris Hybri
  10. קנית גם מליסינג בתור יד 2 (אבל 0 ק"מ)? אם כן אשמח לשמוע מה המחיר שהציעו לך בנוסף, האם הוצאת מהם הטבות נוספות (נניח ביטוח חובה חינם לשנה)?
  11. שבוע הבא אלך לסוכנויות ואקבל מחירים עבור האפשרות ה 3 וה 4 ואחזור לסבב התייעצויות נוסף. בהנחה שאני קונה שנתון 2013 נניח ב 80K, כמה הרכב יהיה שווה לאחר 3 שנים?
  12. תודה על העצות לגבי האפשרות ה3, אני בודק עכשיו אפשרות של הלוואה של 100K מהבנק, ולאחר שאקבל את הנתונים אחליט מה משתלם. אגב, כחבר בהצדעה, אני יכול לקבל מימון של 60K ב 60 תשלומים ללא ריבית והצמדה. כך שאם אתן מקדמה של 10K, יישאר לי בסיום ה 3 שנים לשלם בערך 35K (שגם אותם אוכל לפרוס כהלוואה). הבנתי שגם פה צריך לבדוק טוב מאוד את הנתונים כי הרבה פעמים אחרי מיקוח עם היבואן מגיעים לאותו סדר גודל של מחיר. לגבי האפשרות ה 4 שממנה אני חושש. ברור לי שהיא הכי כלכלית, אך כפי שציינתם, צריך לבדוק טוב טוב את הרכב לפני הקנייה. אתם יכול לפרט מה הדרך הכי טובה לעשות זאת? כפי שאמרתי, אני לא מבין גדול, והדבר האחרון
  13. שלום אני כרגע עם רכב ליסינג מהחברה, ומשלם עליו 2670 כל חודש מהנטו. בדצמבר אמורות להסתיים לי ה 3 שנים, וכרגע אני בדילמה עם מספר אפשרויות. אשמח אם תעזרו לי להתכוונן קצת. אפשרות 1: לשדרג את הליסינג מהעבודה לרכב משפחתי גדול יותר. לדוגמא Toyota Auris Hybrid SW שנת 2017, ואז לשלם כל חודש 2900 מהנטו, ובתום ה 3 שנים לרכוש אותו מהחברה (בדרך כלל 15% פחות מהמחיר מחירון לפי לווי יצחק). אפשרות 2: לקחת רכב של מישהו אחר בחברה שנגמרו לו ה 3 שנים (ושאני מכיר את הבן אדם), ולקנות אותו. לדוגמא Suzuki SX4 שנת 2013 עם ק"מ 74000 במחיר 56000 (מניח שאפשר עוד להתמקח) אפשרות 3: לקנות רכב יד 0 ק"מ מליסינג יד 2. ל
  14. שלום בתור אחד שלא מבין גדול במכוניות ורוצה לקנות אחת רציתי לשמוע חוות דעת על סוזוקי בלנו יש לי חבר שמוכר אחת שנת 98 עם 130,000 ק"מ מנוע 1.6 ידנית ועם טסט לשנה. המחיר בסביבות 16,000 שקל. איך זה בתור רכב ראשון?
×
×
  • Create New...