שלום לכולם,
לאשתי רכב פולו 97. בתקופה האחרונה, אחרי שהרכב חנה במשך מספר שעות, היא צריכה להניע את הרכב עם *הרבה* גז. אם היא לא לוחצת על דוושת הגז, הטורים יורדים והרכב נכבה.
לאמיתו של דבר, הטורים יורדים כל כך כשעוזבים את הדוושה כדי להעביר מ- P ל-D, הרכב נכבה, ולכן היא מניעה אותו ב- N.
אחרי שנוסעים 20 מטר ברכב, הוא מתנהג כרגיל. לא נכבה ברמזורים, צמתים, אין שום בעיה. גם אם מכבים ומניעים אותו אין כל בעיה.
אם ממתינים כמה שעות, הבעיה חוזרת.
במוסך מתקשים למצוא הסבר לבעיה, וכרגע התיאוריה שלהם היא בהחלפת המצערת - 2000 ש"ח (1300 חלקים + 700 עבודה).
נשמע הגיוני? סביר? משהו ששווה לבדוק לפני כן? זה פשוט המון כסף לרכב, במיוחד כשלא בטוחים שזה יפתור את הבעיה.
תודה!