Jump to content

gchgch

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gchgch

  1. שוב תודה על התשובה, אבל מה שאני שואל זה האם ניתן לסחוב כך מספר חודשים. אני לא מעוניין להשקיע ברכב יותר מ - 100 עד 150 ש"ח.
  2. אני מאוד מעריך את הענותך הזריזה לכל שאלה, אבל כדאי שתקרא את ההודעה עד סופה. אני לא חושב שסוג הרכב רלוונטי לעניין. השאלה היא כללית: האם פיצוצים מהאגזוז הם דבר שניתן לחיות איתו כמה חודשים, בהנחה שהרעש לא חזק במיוחד? כבר קבלתי הצ"מ של 400 ש"ח ומדובר בדוד אמצעי. אגב, מה יש לך נגד מכוני אגזוזים?
  3. לא הבנתי. מדובר בלנסר 90'.
  4. שלום לכם ברשותי רכב העונה על הקריטריונים לגריטה ובכוונתי לגרטו לפני הטסט הקרוב - בעוד כחצי שנה. ישנו חור באגזוז הגורם לרעש לא נוראי וכן לפיצוצים (בקפייר). האם ניתן לסחוב כך כמה חודשים? אם מדובר בנזק למנוע בטווח הארוך אינני מוטרד מכך. אם זו בעיה בטיחותית זה משהו אחר. מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...