אני מאוד מעריך את הענותך הזריזה לכל שאלה, אבל כדאי שתקרא את ההודעה עד סופה. אני לא חושב שסוג הרכב רלוונטי לעניין. השאלה היא כללית: האם פיצוצים מהאגזוז הם דבר שניתן לחיות איתו כמה חודשים, בהנחה שהרעש לא חזק במיוחד?
כבר קבלתי הצ"מ של 400 ש"ח ומדובר בדוד אמצעי. אגב, מה יש לך נגד מכוני אגזוזים?