בוקר טוב,
אני אמור לקבל רכב מהעבודה, מה שחשוב לי ברכב :
1. נוחות נסיעה= ביצועים+בטיחות אקטיבית
2. פונקציונליות - בעיקר נפח העמסה.
3. בטיחות פאסיבית.
לפני כמה אופציות:
1. קאיה סיד סטיישן
2. פורד פוקוס סטיישן 1.6
3. יונדאי I30 CW
4. פולקסווגן ג'טה 1.6
5. מאזדה 3.
מישהו יכול לעזור לי להחליט?
תודה וחג שמח