Jump to content

yonib

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yonib

  1. בוקר טוב, אני אמור לקבל רכב מהעבודה, מה שחשוב לי ברכב : 1. נוחות נסיעה= ביצועים+בטיחות אקטיבית 2. פונקציונליות - בעיקר נפח העמסה. 3. בטיחות פאסיבית. לפני כמה אופציות: 1. קאיה סיד סטיישן 2. פורד פוקוס סטיישן 1.6 3. יונדאי I30 CW 4. פולקסווגן ג'טה 1.6 5. מאזדה 3. מישהו יכול לעזור לי להחליט? תודה וחג שמח
×
×
  • תוכן חדש...