Jump to content

Idan_aviad

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Idan_aviad

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שניה אחרי שהגבתי עלה לי באיחור הרעיון הגאוני הזה בכל אופן, מה הצריכת דלק של הקורדובה?
  2. של איזו חברה הקורדובה? וסליחה על הבורות.
  3. מה מהרכבים שנתת נחשב לאמין? כבר נמאס לי לבלות במוסכים פעמיים בחודש.
  4. יש לי סובארו dl לא חסכונית בעליל. החלטתי לזרוק אותה לעזאזל ולהשיג רכב אחר. אני מחפש רכב טוב, מנוע דיזל, לא קטן מידי (יש לי ילד וצריך תא מטען לעגלה+תיקים), לא עם מנוע חלש ושיחזיק מעמד! הנסיעות שלי הן בינעירוניות, בעיקר, וארוכות. עקב צמצומים אני מוכן לשים סכום שלא יעלה על 10k. יכול להיות שאני הוזה והדרישות שלי גבוהות מידי יחסית למחיר. תגידו לי אם זה כך, אני לא מבין דבר וחצי דבר ברכבים, לצערי. עריכה: כמו כן, עדיפות לגיר אוטומטי, בשביל האישה... אתם יודעים...
×
×
  • תוכן חדש...