יש לי סובארו dl לא חסכונית בעליל. החלטתי לזרוק אותה לעזאזל ולהשיג רכב אחר.
אני מחפש רכב טוב, מנוע דיזל, לא קטן מידי (יש לי ילד וצריך תא מטען לעגלה+תיקים), לא עם מנוע חלש ושיחזיק מעמד! הנסיעות שלי הן בינעירוניות, בעיקר, וארוכות.
עקב צמצומים אני מוכן לשים סכום שלא יעלה על 10k.
יכול להיות שאני הוזה והדרישות שלי גבוהות מידי יחסית למחיר. תגידו לי אם זה כך, אני לא מבין דבר וחצי דבר ברכבים, לצערי.
עריכה:
כמו כן, עדיפות לגיר אוטומטי, בשביל האישה... אתם יודעים...