Jump to content

עמי12345

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עמי12345

  1. יש לי סובארו איפרזה 2002 עד לפני כחודש האוטו היה מניע בשנייה עכשיו לוקח המון זמן עד שמניע . החלפתי פלגים חדשים . האוטו נוסע על גז אולם ההנעה היא על בנזין רק שהוא מתחמם עובר לגז מה הבעיה ? תודה מראש למשיבים
  2. אחרי הרבה בדיקות מסתבר שיש מיסב בציר של הגיר שעושה רעש וצריך להחליף את הגיר במוסך מורשה ביקשו 2500 ₪ לגיר + מע"מ + עבודה באינטרנט מצאתי גיר של 2006 סובארו איפרזה השאלה האם זה מתאים או שזה חייב להיות אותו שנתון . מזכיר יש סובארו איפרזה 2002 תודה מראש לעונים
  3. שלום רב יש לי רעש בלתי נסבל ברכב כול מוסך אומר משהו אחר . אחד אומר הגיר אד אור מיסב כלשהו בציריות . אחד אומר הספדומטר . עוצמת הרעש עולה ככול שהמהירות עולה . שאל אם כאשר לוחצים קלאץ עד הסוף ואין שום הילוך משולב זה אומר שהגיר מפסיק להסתובב ? כי עשיתי את זה והרעש לא מפסיק אודה לתשובה
  4. האוטו אצלי כבר חודש האוטו ידני את כול הטיפולים עשה במוסך מורשה בזמן קניתי אותו מאישה שבקושי נסעה בית עבודה אוטו שמור . המדידה התבצעה בממוצע של כמה תדלוקים נסיעות בין עירוניות ועירונית
  5. שלום רב קנייתי דיהטסו שריד 99 האוטו עשה סה"כ 138000 והוא שמור טוב הבעיה שהוא עושה 1ל12 שרכב כזה צריך להגיע בקלות לאחד ל16-17 מה צריך לעשות ? לכוות הצתתה לנקות את מערכת הזרקת הדלק רו איכשהו לצמצם את כמות הדלק במנוע ? אשמח לקבל כיוון בברכה עמי
  6. יש לי תקלה מוזרה ביותר שאני לוחץ על הברקס נדלקים בלוח השעונים אורות הוינקרים ואור ערפל .אם הוינקר דולק ומרעיש עם התקתוק ואני לוחץ על הברקס התקתוק מפסיק אבל ממשיכה לדלוק הנורה של הוינקר למישהו יש מושג מה זה האוטו הוא רנו קליא 1200 שנת יצור 2003
  7. אני מנסה לפרק את כול הקרטר של ניסן סרנה פירקתי את החלק הראשון יצא ואז מסתבר שיש עוד כמו קרטר פנימי פירקתי את כול הברגים שלו אבל הוא לא יוצא . מישהו יש לו מושג האם זה מחובר מפנים או עם שינים או חיבור כלשהו אודה לתשובה
  8. תודה על התשובה . מה זה מד דואל ואיך משתמשים בו ?
  9. תודה על התשובה המנוע הוא מנוע אלף . איפה יושב נגד הצתה ואיך בודקים אותו ? החלפתי פלטינה חדשה וזה לא עזר במיוחד . לפי כמה לכוון את המרחק בפלטינה כי כול אחד אומר משהו אחר אני מכוון לפי 0.4 יש לי לוחיות המתכת לכיוון חוטי הצתה קניתי חדשים עוד לפני שהייתה הבעיה והם עבדו טוב מאוד . ישנו חוט שנמצא בתוך הדיסטריבוטר / המפלג והוא נקרע לי חלקו היי חוט גלוי וכאשר החלפתי אותו שמתי חוט מבודד לחלוטין האם יש קשר ?
  10. איך בודקים את הקויל ? ואיפה הוא נמצא ? לגבי הקבל זה אומנם קבל זול אבל באוטו שהיה לפני עשר שנים היית שם את הקבל הזה בדיוק וזה היה מחזיק 10-15 ואפילו יותר
  11. יש לי דיהטסו שרייד 93 מנוע 1000 וכול שבוע שבועים אניצריך להחליף קבל מישהו יודע למה הוא נשרף /מפסיק לעבוד בסיטונאות הוא צריך להחזיק 10-15 אלף ק"מ אם לא יותר . אני מחליף את הקבל כי האוטו מקרטע כמה ימים נוסע טוב ואז שוב מקרטע מחליפים קבל והבעיה נעלמת וחוזר חלילה צריך דחוף עזרה תודה מראש
  12. האוטו מניע ונוסע יפה . הצלחתי לעשות את הראש מנוע עם טעות אחת בלבד שפירקתי את משאבת הדלק לא סימנתי איפה נמצא גלגל השינים וכאשר הרכבתי את הכול האוטו לא הניע ולא הבנתי למה ואז נפל האסימון והתחלתי לקדם את משאבת הדלק שן קדימה עד שהגעתי לנקודה ואז האוטו הניע נשאר להחליף כמה דברים קטנים ולכוון הצתה וניקוי קרבורטור כדי שהאוטו יזלול פחות דלק את זה נעשה אצל צביקה אז תודה לכולם תמונות יועלו בהמשך עמי
  13. מחיר שיפוץ הראש מנוע 450 כולל כיוון שסתומים והחלפת אטמי השמן חלקים שזה אומר סט אטמים לראש מנוע פילטר שמן ומיכל שמן הכול 200 ש"ח אצל שולה חלפים באשקלון
  14. ראשית תודה לכול העונים בדקתי את הבוכנות בעזרת סולר ששפכתי לתוך הבוכנות לקח לו כמה שעות עד שהוא ירד למטה שזה אומר שהבוכנות במצב טוב . הבחור במכון שיפוץ מחליף את האטמים בשסתומים ומחזיר את הראש נקי ומוכן להרכבה בדיוק כמו שהוא קיבל אותו .
  15. ראש המנוע פורק מסתבר שיחסית למה שחשבתי מצבו טוב הואישר ולא התעוות והוא אכול בשתי נקודות קטנות שמשם עברו המים למנוע . הבחור במכון השיפוצים אומר שזה מצב טוב ואין בעיה לתקן את זה . עכשיו יש רק בעיה עם הרכבת הראש מנוע . מישהו יודע להגיד כמה צריך להדק את הברגים ואיזה כוח צריך להפעיל על הברגים ,אמרו לי שיש מכשיר כלשהי שמודד את הסגירה אם מישהו יודע להגיד איפה יש טבלאות כאלה או משהו דומה אני אשמח מאוד
  16. אז ככה חברים בעזרת חבר טלפוני התחלתי לפרק את כול מה שמסביב למנוע ותודה לאל בנתיים הכול הולך טוב הכול פורק בצורה מסודרת צולם נרשם סדר הפירוק מס' הברגים בכול חלק החלקים סודרו לפי סדר ההוצאה ומה שנשאר עכשיו זה לסמן את גלגל הטימניג כדי שאני אחזיר אותו בדיוק באותה נק' ולפרק את שמונה הברגים שמחזקים את ראש המנוע . אם ראש המנוע יהיה סביר ולא אכול לגמרי ניקח אותו למכון לשיפוץ ואם לא נראה מה נעשה
  17. אחרי התייעצות טלפונית עם צביקה הוחלף הקבל ונפתרה הבעייה צביקה תודה רבה עמי
  18. הלך לי ראש מנוע בדיהטסו שרייד מנוע אלף יש מים באגן השמן והאוטו מתחמם דיברתי עם המוסך הוא אומר ראש מנוע אלומיניום מתעוות אי אפשר /לא בטוח שיצליח שיפוץ דיברתי עם מכון שיפוצים והוא אומר שהוא משפץ ואין עם זה בעיה . האוטו שנת 93 השאלה היא אם שווה לנסות לשפץ ואז להשקיע כסף במוסך רוצים סדר גודל של 1500 ש"ח או להחליף מנוע שלהערכת המוסכניק זה 3000 ש"ח + עבודה 1200 ש"ח שזה לא שווה . מה דעתכם ? האם מישהו עשה ראש מנוע לבד ? האם זה נורא מסובך ? או שזה בר ביצוע לבד
  19. ביום חמישי האוטו התחיל לקרטע בנסיעה כאילו לא מגיע דלק יום שישי האוטו נסע מאשקלון לתל אביב משם לבית אלעזרי ושם לא רצה לנסוע אחרי חצי שעה של כול מיני ניסיונות כולל פירוק פליטנה והרכבת הישנה בדיקת פלגים האוטו הניע ונסע עוד כעשר קילומטר ואז קרטע ולא רצה להמשיך אחרי כשלוש שעות שהאוטו עמד בצד חזרתי עם חבר ועשינו בדיקה של הצתה קומפרסייה האוטו הניע נסע עוד חמש מאות מטר וזהו גררתי את האוטו לבית במוצ"ש הניע נסע כמה מאות מטרים וזהו מסרב לנסוע האוטו מניע הטורים לא עולים מה עושים ?
  20. קניתי דיהטסו שריד נפח מנוע 1000 שנת 93 ואני רוצה לכוון הצתה האוטו מניע קשה בבוקר וכשהוא חם כנ"ל . כמו כן האוטו אוכל 1-13-14 מה שלא מתאים לנפח כזה . לפני יותר מעשר שנים היה לי אוטו דומה ואז כיוונתי אותו והגעתי ל1-17 רק הבעיה שאני כבר לא זוכר איך מכוונים את הצתה כי מאז יש לי מכוניות עם הצתה אלקטרונית .
×
×
  • תוכן חדש...