Jump to content

zoharbalas

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zoharbalas

  1. היי שלום אולי מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי כמה עושה פורד קונקט בצריכת דלק אחד לכמה כי יש ברשותי פורד קונקט והיא עושה 1 ל 8 זה נורמלי ? אם לא מה אליי לעשות מה לטפל למה זה קשור לטורבו או למזרקים למה ? תודה כי אני שמעתי שהיא עושה ככה 1 ל 12 אני במייל [email protected]
×
×
  • תוכן חדש...