Jump to content

lancman

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lancman

  1. יש פולו מודל 2000 קומפורטליין כשאני שם את המזגן על 4 אפילו הוא בקושי מוציא לי אוויר לסלון אבל כשאני שם לרגליים הם עוד שניה נושרות לי יכול להיות שסתום שם משהו או מה יכולה להיות הבעיה?
  2. יש לי פולו 2000 קומפורטליין.. הבעיה היא שבזמן הנעת הרכב יש טורים חלשים עד שהוא מתחמם זה מסתדר.. וגם כאשר אני מדליק את המזגן והאוטו עומד אז הוא נכבה לי כי הטורים חלשים מדי מגיעים לאפס ישר מה יכולה להיות הבעיה תעזרו לי בבקשה
  3. יש לי פולו 2000 קומפורטליין והבעיה שכאשר אני מניע את הרכב הטורים חלשים עד שהוא מתחמם ולא משנה באיזה שמן כשאני מדליק את המגזגן האוטו נכבה בגלל שהטורים נופלים לאפס? מה יכולה להיות הסיבה?
×
×
  • תוכן חדש...