מקפיץ.. ( אני מקווה שזה לא לפי החוקים , לא ראיתי אזכור לעובדה שזה אסור בשום מקום . אם כן , אני מבקש מחילה. )
ראיתי קצת בפורום שיש פה הרבה המלצות על פג'ו XSI , רנו מגאן , סיאט איביזה , וגם קצת על הונדה סיויק מהדגמים הישנים .
אשמח אם מישהו ייתן לי קצת סקירה על היתרונות והחסרונות של רכבים מהסוג הזה .
בכל מקרה , תודה . תענוג לקרוא בפורום פה .