שלום לכולם!
אשמח לשמוע איזה רכב עדיף.
הרכב לצורך נסיעה יומית תל אביב רחובות ועוד נסיעות בינעירוניות
במהלך השבוע. כלומר, הרכב אמור לשמש יותר כרכב בין עירוני לטווחים קצרים (25-30 קמ).
מדובר ברכב ליסנג ולא קנייה,רכב חדש כולל דלק. היונדאי זולה יותר בכ 150 שקל לחודש ממחיר הסיריון, אך המחיר המלא יקר עבור שניהם.
אני חייב להחליט השבוע וזה חוזה לשלוש שנים
אפשר גם לקחת מזדה 2 תוספת של עוד 400 שקל לחודש.
מה היתרונות, חסרונות, המלצות?