שלום,
אני חדשה פה אז סלחו לי על הבורות..
אני מחפשת רכב חדש עד סכום של כ-100,000 ש"ח ושיתאים לדרישות שלי:
"קו צעיר", אמינות טובה ושהאוטו לא יאבד מהערך שלו.
לאחרונה שמתי עין על שתי מכוניות
1.סיאט איביזה החדשה בצורת האצ'בק
2.מאזדה 2 גרסה מאובזרת
אלו שתי מכוניות שנדלקתי עליהן ואשמח לשמוע חוות דעת.
לגבי סיאט איביזה החדשה, אני וחבר שלי אהבנו אותה יותר.
ודרך אגב חבר שלי שואל מה ההבדל בין מנוע 1.6 ספורט ידני,
לבין DSG sport אוט'?
תודה רבה לעוזרים!