Jump to content

קיהריו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קיהריו

  1. לא נסעתי על אבנים, נסעתי על כביש רגיל. הרעידות היו ממש חזקות והם נפתרו מיד אחרי העצירה הקצרה. בעצירה בדקתי את הצמיגים והם היו נראים לגמרי בסדר. עדיין אשמח לדעת מה גרם לבעיה... תודה
  2. שלום! ברשותי קיה ריו טורבו דיזל 1.5 ידנית בת שנתיים. (50,000 ק"מ) נוסעת מעולה חזק וחלק. ביום שישי נסעתי כעשר דקות בעליות מפותלות בצפון במהירות גבוהה (מיהרתי קצת...) כולל כניסה לסיבובים בהאטות ע"י הורדת הילוך וקצת חראקות. בסוף העליה נסעתי במישור על ההר במהירות 50-60 קמ"ש והתחילו רעידות (חזקות, כאילו האוטו מושך לשני הצדדים) בכל האוטו, האטתי והרעידות לא הפסיקו, ולכן עצרתי בצד ובדקתי שלא קרה כלום לצמיגים. הם היו בסדר גמור. המשכתי בנסיעה לאחר שתי דקות של עצירה, והרעידות נעלמו. במוצ"ש חזרתי למרכז והנסיעה גם היתה חלקה. מישהו יודע במה מדובר? האם צריך לטפל במשהו? ממה להזהר פעם הבאה? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...