Jump to content

מנש המטורף

  • הודעות

    37
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז

הנקודות של מנש המטורף

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נהגתי על פיאט אונו 87 ידני נהגתי על פיאט פונטו ספייס 2003 אוטומט נהגתי על MPV 94 אוטומט אני לא מבין מה השטויות שכתבת מה הקשר על אם היה לי פיאט פונטו קבריולט או לא היה לי איז דה סיים שיט מה אתה מקשקש על המשפטים רתמת תעגלה לפני הסוס רתמת תסוס לפני העגלה נתת לסוס לשתות מהבאר מה השטויות האלה כולה להחליף מנוע חוץ מאיזה אחד פה שכתב שאין הבדל בין מנוע 1600 לבין 1300 V16 רק ה4 כוחות סוס העלובים האלה ואמר שה1600 הוא לא אמין ועדיף ה1300 V16 כל אחד פה מבלבל תשכל בלי קשר לנושא בכלל
  2. תאמין לי לא אכפת לי בכמה אני ימכור אותו מצידי למכור אותו ב5000 שקל מתחת למחירון יותר חשוב לי שהאוטו יסע כמו שצריך אני לא מתכוון לנסוע עם מנוע עגלה של 60 כוח סוס שעבר300-350 אלף קילומטר זה אוטו בעיקר לצעירים ובעיקרון לא בעיה לאהבל את הבן אדם אני גם חושב שהערך שלו נגיד עוד שנתיים ישאר אותו ערך אם נגיד אני יקנה אותו ב15 אלף הערך שלו יהיה אותו ערך בדיוק מנוע חדש יכול רק לתת לי תאופציה למכור אותו ב2000 שקל יותר כמו שכבר אמרתי זה הדבר האחרון שמעניין אותי זה ה2000 שקלים האלה יותר חשוב שהאוטו יסע נורמלי
  3. אין ספק שאם אתה קונה פי'גו 206 עדיף ה1600 אנשים חושבים שדווקא ה1400 הוא יותר חסכוני טעות גדולה מאוד
  4. מה אתה מתנסח כמו איזה אימבציל בפוסט שלי ואני לא מתלהב להחליף מנוע שתבין פשוט ה1300 שבא עם כל הפונטו האלה הוא עם 60 כוח סוס חוץ מזה כבר הסברתי מה הסיבות גם שאני ירצה למכור אותו אני יוכל לבקש קצת יותר עליו בגלל המנוע
  5. כמובן שאני יקח את האוטו למוסך כדי שיבדקו אותו לפני הקניה רציתי לדעת כמו עולה מנוע כזה שלV16 כוחות סוס 85 הגולף קבריולט הזה מ98 לפי המחירון שלו נגיד ה1600 עולה לפחות בסביבות 37-40 אלף מי יוציא כזה סכום על אוטו עם מנוע חרוש של 200 אלף ק"מ משנה 98 בכסף הזה שווה לקנות כבר אודי A3 2002-2001 בפונטו הזה הגג שבמחירים שלו יכול לנוע מ12-15 אלף לשים מנוע חדש של 16V 85 אף אחד לא נתן לי תשובה בדיוק כמה זה אבל אני מעריך 6 אלף אם אני ירצה לתת לו שיפוצים של צבע וריפודים אני מאמין יעלה עוד 4-5 אלף ב24-26 אלף יש לי אוטו חבל על הזמן
  6. אני יודע שברוב הפונטו יש 1300 עם 80 כוח סוס כמה עולה V16 85 ?
  7. לאור הפניות החכמות שלכם החלטתי לקבל את דעתכם וללכת על ה1300 אבל כמובן להחליף אותו ל1300 V16 ממה שהבנתי יש כל מיני דגמים למנוע הזה אשמח אם תגידו לי איזה הכי טוב וכמה אמור לעלות התענוג הזה ביררתי לגבי ה1300 והמנוע שכבר מותקן בכל מכונית כזאת הוא 60 כוח סוס מה שלא ממש מספק אותי
  8. כמה צריך לעלות מנוע כזה? שאני חושב על זה 4 כוחות סוס זה לא משמעותי אגב ראיתי שיש כל מיני דגמים של הV16 השאלה היותר מעניינת זה גם מה ההבדל בדגמים של ה1300 לבין ה1600 לא רק מבחינת המנוע יחסית אני יודע שיש לו תאוצה לא רעה אבל עד כמה ק"מש הוא ABS מיותר לשאול אם יש לו הסיכוי אפסי לגבי ה4 מושבים וואלה אני זוכר לפני איזה 4 שנים ישבתי באוטו כזה אין לי זיכרון בשיט לדעת איך השני מושבים האחוריים אם מישהו יכול לתת לי איזה חוות דעת מבחינת גודל של בן אדם שיכול לשבת שם זה יהיה מועיל
  9. ראיתי אחד כזה אוטומטי 5 דלתות צבע אדום 28 אלף
  10. אני לא מבין למה אתם ממליצים על ה1300 ולא על ה1600 האמת אביגדור שאל או היה לו קונפליקט פנימי עם עצמו דווקא מעניין האם ניתן לרכוש פונטו קבריולט 1300 ולשדרג לה את המנוע ל1600 זה יפתור דווקא הרבה בעיות ה1300 יותר קל למציאה מאשר ה1600 שהיא די נדירה
  11. 14 וחצי בגג שבגג של הגג של הפונטו קבריולט מי ישלם לו 18 וחצי אלף המחיר שהוא דורש זה חצי מהמנוע החדש שאני רוצה לשים לה ראיתי עוד אחד 1996 אבל עם מנוע 1300 אבל כל המכונית צהובה המכסה מנוע נמחק לו הצבע איזה יופי של מכונית זאת אני לא יודע איפה עוד לחפש לא רואים תאור בקצה המנהרה רק שאני לא יצא רמאד יש לה 2 או 4 מושבים? ראיתי איזה אחת בת"א במצב על הפנים כן אבל אני לא זוכר כמה מושבים יש לאוטו הזה אני כמעט בטוח 4
  12. אל תעלב כן אבל חסר לך קצת הבנת הנקרא מכל מה שבאתי להגיד זה שלאחד כמוך בלי ניסיון לא הולכים על מכונית שלא מתאימה לך בלי ניסיון מינימלי על הכביש דרך אגב הסיכוי שתעשה תאונה עם אוטו שלא מתאים לך לפחות עכשיו היא די גדולה לא הייתי ממליץ על אף אחד מהמכוניות האלה אם כבר עדיף איזה איביזה טובה 1600
  13. ידני או אוטומטי?
  14. כן ראיתי אותה אני מהמרכז הוא מנהריה דברתי איתו הוא חושב תפס פראייר הוא רוצה למכור אותה ב18 וחצי שבמחירון שלה היא 12 וחצי אבל כזה פונטו קבריולט חיפשתי אבל הבן אדם שמוכר אותה אם אפשר לקרוא לו בן אדם חושב שיתפוס פרייאר שישלם תסכום הזה
  15. ספייס אחונה מניסיון יש לו רייס חמוד לאללה וחסכוני השאלה אם ידני או אוטומט אני הייתי הולך על אוטומט
×
×
  • תוכן חדש...