שלום לכם. אני לאחרונה קיבלתי רכב מהמשפחה(רנו מגאן 2001) והוא עשה עד היום הרבה בעיות שעלו וימשיכו לעלות הרבה כסף.
עכשיו אני רציתי לתקן אותה ולקנות רכב בסיגנון שלי יותר...
אני רוצה רכב ידני בין השנים 97-2001(רצוי) וחייב ידני...
חשבתי על כמה אפשרויות:פג'ו 207, גולף, או אולי האופל קורסה.
עכשיו, אני לא מבין גדול במכוניות. אז תעזרו לי ואם יש לכם רעיונות לרכבים אחרים אני אשמח לשמוע למה, ומה יותר עדיף.