שלום רב
כבר נספר שבועות באופן קבוע לאחר מספר דקות של נסיעה נדלקת נורית דמוי צופר בפנל הרכב (גיר?)
עם הדלקת הנורית כאילו משתחרר משהו ביר והוא כאילו בהילוך גבוה.
אני עוצר את הרכב בצד מכבה מנוע -מדליק שוב והתופעה לא חוזרת (קרה השבוע שנדלקה הנורית פעמיים ולאחר כיבוי והדלקה התופעה לא חזרה).
אשמח לקבל עצה מה לא בסדר עם הרכב
הערה-לאחר מספר דקות שהרכב מתחמם הנורה אף פעם לא נדלקה.היא נדלקת רק בבוקר שהמנוע קר מהלילה
תודה רבה