Jump to content

שילו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שילו

  1. לא היה שום סימני זיהוי קודמים.. עמדתי ברמזור ושנתתי גז הרכב התחיל לקפוץ .. חשבתי זה סתם .. ואז רציתי לחנות ולא היה לי הילך אחורה .. ואז גם לסרוגין לא היה הילון קדימה..
  2. לפני מספר שבועות החלפתי גיר אוטומט מייבוא לאקסנט 97 וגיר בסדר גמור אך מאז שהלך לי הגיר יש לי ריח של משו נשרף , דומה לריח של גומי שרוף..אין נזילות שמן ! בדקתי! מה זה יכול להיות.. הריח הזה הופיע שהלך לי הגיר ..ונשאר גם אחרי החליפו לי גיר ..
×
×
  • תוכן חדש...