Jump to content

Taran_te

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Taran_te

  1. שלום, אני מעוניין לקנות אופנוע חדש עד 500, אבל הוא צריך להיות קאסטום. מבירור קצר גיליתי שהאופציות מסתכמות לבחירה בין ה EN500 לבין הוירגו. נאמר לי שלא מייבאים את הוירגו בגרסאות ה250 וה500 יותר, האם זה נכון? אם כן, איך זה שאני רואה ברחוב וירגו 250? ייבוא אישי?
×
×
  • תוכן חדש...